تازہ ترین

ایشیا کپ میں ناقص کارکردگی، شاداب خان کی جگہ کس کو نائب کپتان بنائے جانے کا امکان ہے؟ اہم خبر آگئی

لاہور (پی این آئی) پاکستان کرکٹ میں ایک اہم پیش رفت کے طور پر، فاسٹ باؤلر شاہین شاہ آفریدی کو ممکنہ طور پر شاداب خان کی جگہ ون ڈے اور ٹی ٹونٹی ٹیموں کا نائب کپتان مقرر کیا جائے گا۔

 

 

یہ فیصلہ شاداب خان کی حالیہ خراب فارم کو دیکھتے ہوئے سامنے آیا ہے۔ لیگ اسپنر شاداب خان کو اپنی کارکردگی میں تنزلی کا سامنا کرنا پڑا ہے، اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ انہوں نے ایشیا کپ 2023ء کے دوران 5 میچوں میں 40.83 کی اوسط سے 6 وکٹیں حاصل کیں۔پلیئنگ الیون میں ان کی شمولیت پر خاص طور پر شائقین اور ماہرین کی جانب سے تنقید کی گئی۔ کپتان بابر اعظم مسلسل شاداب خان کو ٹیم میں منتخب کرنے کی وجہ سے جانچ کی زد میں ہیں۔ ’روزنامہ جنگ‘ کی رپورٹ کے مطابق بائیں ہاتھ کے تیز گیند باز شاہین شاہ آفریدی شاداب خان کی جگہ نائب کپتان کا کردار سنبھالنے کے لیے سب سے آگے ہیں۔آفریدی نے بین الاقوامی کرکٹ میں 27 ٹیسٹ، 44 ون ڈے اور 52 ٹی ٹونٹی کھیلتے ہوئے 255 وکٹیں حاصل کرتے ہوئے ایک شاندار بین الاقوامی ریکارڈ قائم کیا۔

 

 

شاہین شاہ آفریدی کی قائدانہ خوبیاں پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) میں نمایاں ہیں، جہاں انہوں نے 2022ء اور 2023ء میں لاہور قلندرز کی فرنچائز کو لگاتار ٹائٹل جتوایا۔ بھارت میں 5 اکتوبر سے شروع ہونے والے آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ کے ساتھ، قومی ٹیم کو متعدد محاذوں پر چیلنجز کا سامنا ہے۔ کپتان بابر اعظم کو خاص طور پر ایشیا کپ میں بھارت اور سری لنکا کے خلاف اہم میچوں کے دوران ان کی کپتانی پر سوالات کے بعد شدید تنقید کا سامنا ہے۔پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کو بھی ٹیم کی کارکردگی اور بابر اعظم کی قیادت پر تشویش ہے۔ پی سی بی مینجمنٹ کمیٹی کے چیئرمین چوہدری ذکاء اشرف ایشیاء کپ میں شکست سے پیدا ہونے والے مسائل اور بورڈ کے اندر موجود دیگر معاملات کو حل کرنے میں گہری دلچسپی رکھتے ہیں۔ بابر اعظم کی کپتانی کے حوالے سے ہونے والی بحثوں کے باوجود چوہدری ذکاء اشرف مبینہ طور پر انہیں آئندہ ورلڈ کپ کے لیے کپتان برقرار رکھنے پر آمادہ ہیں۔ اگرچہ کپتان کو برقرار رکھنے یا تبدیل کرنے کا حتمی فیصلہ چیئرمین پر منحصر ہے تاہم ایسا لگتا ہے کہ بابر اعظم آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ میں ٹیم کی قیادت جاری رکھیں گے۔

close